LOVE yaa

LIKE'II

Wednesday 2 November 2011

ruangan UTAMA » esok LAST !

esok LAST !

^^

Harini aku TAK SEKOLAH sebab MALAS dan TAKDE EXAM .
Jadi apa lagikan , BANGUN TIDUR pun punyalah awal iaitu 10 PAGI .



Haha , yang lain tuh kalau TAK SEKOLAH buat-2lah bangun AWAL SIKIT ye .
BREAKFAST NASI LEMAK lagi .
Tuh kan MAKANAN FAVOURITE aku .
Then , aku BUKA FB .



Dah dekat pukul 1 TENGAHARI , aku OFFLINE . #SEMBAHYANGZUHUR .
Bila dah siap je , aku terus turun bawah dan terus BUKA FB balik .
Bila dah BORING , aku POST ni :

(DARI SEMALAM AKU POST SEMUA ENGLISH JE )

Kalau tengok TAJUK , mesti TAK ADA KENA MENGENA dengan yang aku taip tadi .
Sebenarnya , ESOK LAST EXAM .
ESOK EXAM AGAMA ISLAM je .
AGAMA pun kena STUDY juga , sebab bukan SENANG . #kalaukorangcakapsenangbuktikanakumarkah100


LUSA aku dah BEBAS daripada buku .
TAK SABAR nak tunggu LUSA .

CLICK LIKE when already READ my ENTRY, TQ

Comments
0 Comments

0 .: