LOVE yaa

LIKE'II

Thursday, 2 August 2012

ruangan UTAMA » SENANG ke nak dapat MARKAH macam tu ?

SENANG ke nak dapat MARKAH macam tu ?

بِسْــــــــــــــــــمِ اﷲِالرَّحْمَنِ اارَّحِيم

tadi WAKTU BAHASA MELAYU ialah RUMUSAN .
masa bial entah , cikgu ada suruh buat RUMUSAN .
then , cikgu suruh HANTAR hari tu jugak .
actually , amsa HABIS BM kena HANTAR .
so , cikgu cakap akalu dapat MARKAH BAWAH 25 kena ROTAN .
hmm , korang rasa ' SENANG ke nak dapat MARKAH macam tu ? '
so , cikgu pun bagi lah BALIK RUMUSANnya .
mula-II dia , then dia , pastu dia pulak .
tak lama lepas tu GILIRAN shafyq pulak .
bila dah SAMPAI DEPAN shafyq TERUS HULURkan TANGAN .
shafqy dah TAHU , mesti kena ROTAN .
tup-II BETUL kan .
shafqy dapat BAWAH 25 .
nak tahu MARKAHnya ?
hmm , MALU lah .
budak kelas shafqy pun TAK TAHU kay .
bila dah SELESAI MEROTAN SEMUA , cikgu bagi lagi SATU RUMUSAN BARU .
yang ni pun KENA HANTAR bila BM HABIS .


shafyq BANYAK MELEWEY kot .
lagi-II bab ISI TERSIRAT dan KESIMPULAN .
hmm , HANCUR #MS

CLICK LIKE when already READ my ENTRY, TQ

Comments
2 Comments

2 .:

AZRUL AZMI said...

Ingt lagi mase spm dulu.. Heheheh...
Kawan-kawan yang lain buta ringkas jer, dapat 30/30... Yang kita nie.. Urmmm...

Izza Sakura said...

ala seng je shafyq,dy cume kne pndai cri isi tersirat dgn trsurat je,,then wt la krngan tp tk prlu lah pjg sgt.btw usaha tangga kejayaan,dont give up.all the best ok