LOVE yaa

LIKE'II

Friday, 4 May 2012

ruangan UTAMA » ada EMPAT yang sama

ada EMPAT yang sama

بِسْــــــــــــــــــمِ اﷲِالرَّحْمَنِ اارَّحِيم

SELAMAT MALAM semua .
dah SOLAT ?
. . .
tadi shafyq pergi KEDAI .
so , shafyq pun pergi NAIK MOTOR .
shafyq pergi kedai A dulu .
pastu kedai B .
masa nak pergi kedai B shafyq JALAN KAKI je sebab DEKAT kot .
MINYAK BAZIR wey .
dalam PERJALANAN nak pergi kedai B , ada sorang budak TEGUR shafyq .
dia cakap " SOMBONG ae kau " .
shafqy pun cakap " mana ada " .
exactly , shafyq TAK PERASAN kot budak tuh .
kalau nampak komfem shafyq SENYUM dulu .
budak tu sebenarnya BEKAS SEKOALH shafyq .
sekarang dia FORM 5 jugak .
tapi dia dah PINDAH SEKOLAH .
dia cakap algi " dekat sekolah aku ada budak MUKA macam kau lah "
shafyq " !@#$%^& " , SENYUM dan terus bla .
NORMAL leteww .




kan MUKA kita ' ada EMPAT yang sama ' kat BUMI ni kan .
tu bukan MASALAH shafyq eh , bai . SOBSOB :'(

CLICK LIKE when already READ my ENTRY, TQ

Comments
0 Comments

0 .: