LOVE yaa

LIKE'II

Tuesday, 7 February 2012

ruangan UTAMA » UNTUNGLAH semua TIDUR

UNTUNGLAH semua TIDUR

SALAM SATU MALAYSIA

dah ASAR pun .
sekejap je MASA BERJALAN .
cuma kita yang LALAI dan LEKA .
lagi berapa JAM dah nak kena SEKOLAH .
HOMEWORK yang shafyq belum siap hanyalah SEJARAH .
tu pun yang NOTA .
LATIHAN dah buat .
SEMUA HOMEWORK yang cikgu bagi sebelum cuti shafyq siapkan masa HARI JUMAAT .
shafyq suka buat kerja SEKALIGUS .
tak suka TANGGUH-II .

kalau korang kat RUMAH shafyq ni kan mesti korang rasa SUNYI je .
tak BISING langsung melainkan SUARA makcik BELAKANG RUMAH ni haa .
MEMBEBEL je MEMANJANG .
MAMA dan ADIK TIDUR .


UNTUNGLAH semua TIDUR ' .
shafyq sorang je BERJAGA .
kenapa shafyq tak tidur ?
nak tidur macam mana , dah NGADAP depan BLOGGER ni tak rasa nak TIDUR pun .
hewhew
korang tak TIDUR ke ?
oh , LUPA .
korangkan tengah BUSY baca ENTRY shafyq ni .
#jangan MERAJUK dahh . . .

CLICK LIKE when already READ my ENTRY, TQ

Comments
1 Comments

1 .:

Kongsi Apa2 Aje said...

belajar tu penting utk masa "depan" (^_^)