LOVE yaa

LIKE'II

Tuesday, 7 February 2012

ruangan UTAMA » sedapnya KUIH TEPUNG PELITA ni

sedapnya KUIH TEPUNG PELITA ni

SALAM SATU MALAYSIA




hye ,
jumpa lagi kita kan .
shafyq harini agak RAJIN nak UPDATE blog .
dah dekat LIMA ENTRY yang shafyq UPDATE .
hewhew .
BORING lah katakan .
hikhok


PETANG-II macam ni mesti RAMAI yang merasa LAPAR .
termasuk shafyq ni haa .
so , shafyq pon menggodeh PETI SEJUK .
tup-II , JUMPA TEPUNG PELITA yang mama buat PAGI tadi .
wah , ' sedapnya KUIH TEPUNG PELITA ni ' .
sampai KESEDAPAN tak terkata lah .
korang pernah makan tak ?
haa ,
SEDAP kan .
ada yang tak pernah tengok ke ?
hadoi ,
nah-II :





amacam sekarang .
dah KENAL ?
haa , siapa yang belum pernah MERASA lagi , suruhlah IBU korang buat .
kalau tak tahu boleh tengok RESEPI .
TAK MUSTAHIL kan <3

CLICK LIKE when already READ my ENTRY, TQ

Comments
1 Comments

1 .:

Kongsi Apa2 Aje said...

pergh..sedap yer..nak jgk. dah lah mkn sorg2..haha (^_^)