LOVE yaa

LIKE'II

Wednesday, 29 February 2012

ruangan UTAMA » nak UPLOAD gambar MERENTAS DESA

nak UPLOAD gambar MERENTAS DESA

SALAM SATU MALAYSIA

hye korang .
tadi shafyq rasa NGANTUK gila kot .
tapi sekarang bila dah DEPAN lappy ni , 
NGANTUK yang tadi tu telah LENYAP .
wahh , sungguh MAGIK .
err , lalala .
tadi habis WAKTU PERSEKOLAHAN pukul 1.30PM .
shafyq nak BALIK rumah .
tapi , cikgu tak bagi keluar sebab takut nanti CABUT terus .
shafyq bukan orang macam tuh .
tapi ada jugak KEINGINAN tu tadi .
shafyq sebenarnya nak BALIK sebab nak ambil DSLR .
shafyq TAK BAWA masa PAGI-II sebab MALAS .
lagi pun tadi ada SPORTCHECK kot .
nasib baik tak BAWAK .
tapi PERFUME shafyq tertinggal kat KELAS sebab shafqy SEMBUNYIkan .
so , esok pakai PERFUME yang beli kat ***** tu jelah .
adoi , SPOIL betullah .


shafyq cakap semalam yang ' nak UPLOAD gambar MERENTAS DESA ' .
tapi nak buat macam mana .
DSLR takde .
so , shafyq nak minta MAAF sangat-II .


CLICK LIKE when already READ my ENTRY, TQ

Comments
0 Comments

0 .: