LOVE yaa

LIKE'II

Wednesday, 18 January 2012

ruangan UTAMA » tadi dah kena , takkan esok kena lagi !

tadi dah kena , takkan esok kena lagi !

ASSALAMUALAIKUM blogger

apa yang aku MELEWEY ni ?
exactly , tadi aku kena ROTAN .
kena ROTAN sebab TAK DATANG latihan sukan .
latihan sukan pukul 3-5 petang .
#tak boleh nak lama lagi ke ?
aku bukan taknak datang , tapi kalau aku datang aku balik JALAN KAKI gamaknya .
dah lah SEKOLAH dengan RUMAH jauh .
berapa KM entah !
#tak pernah ambil PORT .
tadi aku kena SEKALI ROTAN .
dia punya BISA samapi sekarang boleh rasa :'(
yang ESOK pula sebab aku tak buat langsung kerja KIMIA .
aku TIRU orang je .
tapi , 
sempat ke aku tiru ?
dah lah jadual takde KOSONG .
semua PADAT .
oh no ! !


adakah aku akan kena ROTAN bukan sekali tadi LIMA kali .
cikgu KIMIA kalau rotan paling sikit LIMA kali kot .
bhaha .
tak macam BENGKAK pula tangan bila kena rotan .
#main-II je .
INSYAALAH , kalau aku pandai atur masa , aku boleh siap kesemuanya .
A M I N

P/S:CIKGU , SAYA TAKNAK KENA ROTAN . KETUK KETAMPI JELAH . HEWHEW

CLICK LIKE when already READ my ENTRY, TQ

Comments
0 Comments

0 .: