LOVE yaa

LIKE'II

Thursday, 26 January 2012

ruangan UTAMA » padahnya NAKAL SANGAT

padahnya NAKAL SANGAT

ASSALAMUALAIKUM blogger

selamat malam semua .
dah mandi ?
dah SOLAT MAGHRIB ?
dah DINNER ?
last sekali , dah ONLINE ?
hewhew .
' padahnya NAKAL SANGAT '
exactly PETANG tadi ramai sangat budak-II main bola depan rumah shafyq .
diorang tu NAKAL SANGAT .
biasalah budak-II kan .
tapi yang ni NAKALnya tak boleh dimaafi .
eh , kenapa pulak ?

sebab , tadi JIRAN DEPAN rumah , CERMIN BELAKANG kereta dia RETAK .
budak-II tu main BOLA TAKRAW .
pastu macam mana entah boleh TERKENA cermin belakang tuh .
bila dah RETAK je , budak-II tu semua LARI .
#takut leteww
so , makbapak budak-II tu kenalah ganti kan .
siapa suruh rosakkan .
time nak bayar je , mulalah merungut .
cakap anak dia tak main kat situ lah , apa lah .
banyak betul ALASAN diorang .
tak lama lepastu , makbapak budak-II tu pon bayar .
so , HABIS CERITA <3

CLICK LIKE when already READ my ENTRY, TQ

Comments
0 Comments

0 .: