LOVE yaa

LIKE'II

Sunday, 29 January 2012

ruangan UTAMA » FINALIS malam ni

FINALIS malam ni

ASSALAMUALAIKUM blogger

harap-II esok dan seterusnya bukan hari yang MEMBOSANKAN seperti sebelum ini .
shafyq rasa MALAS bila kat sekolah rasa BOSAN je :(
dan shafyq berharap agar hari esok dan seterusnya cikgu akan MENGURANGKAN BILANGAN HOMEWORK .
AMIN
malam ni korang mesti TAK SABAR nak tunggu kan .


AJL 26 bakal MENGGEGARI anda tak lama lagi .
waw , BESTnya .
tak sabar nak tengok AJL nanti .
senarai FINALIS yang BERTANDING malam ni :
1-KALAU BERPACARAN – Ana Rafali, Suhimi Meor Hassan, Ultimate
2-KARMA – Faizal Tahir
3-PENAKUT – Yuna
4-SEDETIK LEBIH -Anuar Zain/Jaclyn Victor
5-AWAN NANO – Hafiz AF7
6-CINTA MUKA BUKU – Najwa Latif
7-WANITA SELURUH DUNIA – Projek Pistol
8-BERIBU SESALAN – Shiela Hamzah, Jacquline Victor, Ning Baizura
9-KEKANDA ADINDA – Monolog dan Atilia
10-SUNGAI LUI – Aizat
11-KISAH HATI – Alyah
12-GADIS SEMASA – Yuna

shafyq rasa lagu yang MENANG ialah BERIBU SESALAN - 3 SUARA <3

CLICK LIKE when already READ my ENTRY, TQ

Comments
0 Comments

0 .: