LOVE yaa

LIKE'II

Sunday, 29 January 2012

ruangan UTAMA » DEBARAN semakin terasa

DEBARAN semakin terasa

ASSALAMUALAIKUM blogger

yuhuu ,
sorry sangat-II sebab harini terlambat buka lappy .
ni disebabkan atas SABAB-II yang tak boleh dielakkan .
sebelum tu shafyq nak btw yang ESOK dah SEKOLAH .
alaa , BOSANnya :(
tapi , terpaksa lah pergi sekolah esok .
kata nak BERJAYA mestilah sanggup tempuhi DUGAAN bosan tuh .
tapi shafyq yang tak sabar ialah mengenai MALAM NI .
shafyq rasa mesti korang tahu apa yang BERLAKU malam ni kan .


malam ni ada AJL 26 .
ini salah satu CERITA FAVOURITE yang shafyq tak pernah MISS setiap tahun .
mesti ' DEBARAN semakin terasa '
cakap PENYANYI tu MENANG lah , dia lah , apa lah , itu lah .
tapi semua JAWAPAN akan TERJAWAB malam ni .
siapa yang nak tahu JAWAPANnya , bolehlah buka TV3 malam ni PUKUL TEPAT 9PM .
shafyq rasa mungkin DIA yang menang .
tapi siapakah DIA ?
kita TUNGGU dan LIHAT :)
hewhew

CLICK LIKE when already READ my ENTRY, TQ

Comments
0 Comments

0 .: