LOVE yaa

LIKE'II

Sunday 8 January 2012

ruangan UTAMA » akhirnya , JUMPA tajuknya

akhirnya , JUMPA tajuknya

ASSALAMUALAIKUM semua ^^
tak jawab DOSA , dah jawab dapat PAHALA .

dah baca TITLE ?
kalau dah , bagus .



sebenarnya , dari tadi aku asyik REPEAT je lagu yang korang tengah dengar ni .
Dah banyak kali dah .
sebenarnya aku nak tanya korang .
BEST ke lagu ni ?
aku rasa lagu ni macam ada maksud yang mendalam lah .
kalau korang dengar betul-II , korang mesti nak dengar je lagu ni kan .
sebenarnya lagu ni aku dah lama DOWNLOAD tapi baru tahu tajuk dia .
ehh , macam mana pula ?
sebenarnya , aku ada buka blog sorang budak ni !
dia masa tuh guna lagu ni as default music dia .
so , aku DOWNLOAD jelah .



 bila dah habis , aku tengok tajuk lagu ni ' PREVIEW ' .
so , aku tercari-cari TAJUK SEBENAR lagu ni .
akhirnya , tadi aku pun menjumpai tajuk lagu ni .
so , aku terus jadiakan lagu ni as default music kat blog ni !
faham sekarang ?
hewhew .

CLICK LIKE when already READ my ENTRY, TQ

Comments
0 Comments

0 .: