LOVE yaa

LIKE'II

Tuesday 4 October 2011

ruangan UTAMA » tukar LINK

tukar LINK

Hari ni aku tak sekolah sebab bangun tidur terlalu awal ( 06.55 AM ) #awallahsangatkan
Nasib baik mood mak aku baik , kalau tak dah halau pergi sekolah kot hari ni .

Jadi , tiba-2 je aku terfikir nak tukar LINK blog ni .
aku rasa link blog aku yang dulu mesti korang SUSAH nak ingatkan .
Jadi aku senangkan kerja korang untuk senanag ingat LINK blog aku ok .

LINK blog aku yang lama : KISAHSEORANGLELAKIYANGKIANMENYINAR.BLOGSPOT.COM
Tak macam keretapi pulakan panjang dia #main-2je
LINK blog aku yang baru : SAYABUKANHOTSTUFF.BLOGSPOT.COM
Senangkan nak ingat LINK blog aku yang baru ni .
Hee , aku harap korang sentiasa KEEP IN TOUCH dengan blog aku ni ya .
Aku nak akhiri dangan ucapan ... ( GAMBAR BAWAH NI )


CLICK LIKE when already READ my ENTRY, TQ

Comments
0 Comments

0 .: