LOVE yaa

LIKE'II

Friday 7 October 2011

ruangan UTAMA » ORAL TEST ( bm )

ORAL TEST ( bm )

Hari ni aku pergi ke sekolah sebab dah tiga hari tak pergi sekolah .
Macam ni ->



Time kat sekolah , masa ambil attendance guru kelas aku MISS F tanya dekat aku :
MISS F : Kenapa tak datang , mana surat ?
AKU : Malas , takde !
Tanpa fikir masak-2 , MISS F terus mencubit aku .
AKU : Auw .
MISS F pun pergi .
Pastu aku pun pergilah PEMBANGUNAN INSAN .
Hari ni aktivitinya ialah baca surah yaasin .
Dah siap semua , aku pun pergilah ke makmal .
TIME ni waktu kimia .
Cikgu cakap nak buat EXPERIMENT .
Dah siap experiment , masa biologi pula .
Cikgu suruh hantar nota semua bab .
Aku tak bawa fail time tuh , fail aku kat kelas .
Masa rehat , aku pun pergi ke kelas .
Dah ambil fail kat kelas aku pun hantar semua nota yang ada .
Aku masuk pula kelas fizik .
Cikgu cakap nak buat EXPERIMENT juga !
Dah nak waktu balik , cikgu pun suruh buat PEKA dan hantar hari ISNIN ( TULAT ) .
Tadi mak aku ajak pergi keluar , tapi malangnya hari HUJAN .
Mak aku tangguhkan dan menggantikan pada hari esok .
Lepas tu , aku pun mula rasa boring .
TIBA-2 je aku ada idea yang bernas lagi menarik .
Aku pun bukalah cerita HANTU sebagai cara hilangkan boring .
Dah habis tengok , aku pun buat kerja BIASA hingga habis .
So sekarang ni aku tengah cari isi pasal ORAL bm isnin ni .
Macam bawah ni ,



Aku pun tak ada idea nak buat pasal apa .
Tiba-2 je aku terfikir dan aku buat tajuk yang berbunyi ' KEBAIKAN DAN KEBURUKAN FACEBOOK '
Bunyinya agak menarik .
Saya akan membuat dengan sebaik mungkin pada ISNIN ini .



CLICK LIKE when already READ my ENTRY, TQ

Comments
0 Comments

0 .: