LOVE yaa

LIKE'II

Monday, 17 October 2011

ruangan UTAMA » nak LULUS , taknak FAIL

nak LULUS , taknak FAIL

Tadi bangun 4.30 pagi .
Haha , mesti korang nak tahu kan kenapa !
Aku BERSAHUR lah .
Aku PUASA :
PUASA GANTI
PUASA NAZAR



Dah siap BERSAHUR , aku tidur balik .
Bangun pukul 6.30 pagi .
Dah siap semua aku pun pergilah tunggu van .
Baru je nak keluar tengok van dah lalu . #TakSekolahlahAkuAlamatnya .
Nasib baik tadi ada motor kat rumah . #KalauTakde,AlamatnyaDapatTELURAYAMlahBiologi .
So , aku pun pergilah naik motor ke sekolah .
Dah sampai kat sekolah , aku kunci motor semua dan terus masuk sekolah .
Pastu terus masuk kelas sebab nak ambil EXAM BIOLOGI .
Dah siap exam semua , aku balik .
Dalam perjalanan nak balik aku membuat KESIMPULAN .
BIOLOGI 1 senang , BIOLOGI 2 sederhana , BIOLOGI 3 susah .
Aku kira-2 kalau nak LULUS mesti dapat 80 / 200 .
Susah nya nak dapat markah SESIKIT tu #BukanBerlagak .



Merepek Meraban Pula Kan
Esok exam PHYSICS 3 jeh

Ada masa nak STUDY SIKIT-2 .



Exam pukul 11.20 pagi .
Sempat tidur juga kan .
Tapi , malaslah nak tidur kat sekolah . #takSELESAlahWEI .
Sekolah tempat nak belajar bukan nak tidur . F A H A M



Saja nak CERAMAH sikit .
BTW : Doakan saya dapat jawab exam esok dan seterusnya ya . AMIN !

CLICK LIKE when already READ my ENTRY, TQ

Comments
0 Comments

0 .: