LOVE yaa

LIKE'II

Sunday, 2 October 2011

ruangan UTAMA » kena marah !

kena marah !

Hari ni aku bangun awal tidur sebab semalam mak aku suruh bangun awal .
Pastu aku pun bangunlah pukul 7 pagi tadi .
Time aku bangun aku terus turun bawah .
Aku pun ambillah pinggan nak makan .
Mak aku masak NASI LEMAK macam bawah ni tapi lain sikit .


Dah siap makan aku pun duduk sambil tengok TV .
Time ni lah aku kena marah .


Perbualannya macam bawah ni .
MAK : Kenapa kau bangun awal ni ?
AKU : Kan MAK yang suruh !
MAK : Aku suruh kau bangun pukul 10 pagi yang kau bangun awal ni kenapa ?
AKU : Mana ada mak cakap macam tu .
MAK : Lain kali tu dengar betul-2 . Kau pergi tudur sekarang . Mak halau kau ni .
AKU : Ok lah .

Keadaan mak aku masa tuh macam bawah ni .


Aku pun naik atas balik .
Aku pun tertidur sampai ke 10 pagi .
Dah terjaga aku pun mandi dan turun ke bawah .
Time kat bawah aku pun terus tengok mak aku takut-2 dia marah lagi kat aku .
Nasib baik dah ok .
Pastu aku pun minta mak aku duit nak pergi potong rambut .
Sebelum pergi potong rambut aku beli barang-2 dulu .
Dah siap semua baru pergi potong rambut .
Masa potong rambut orang kat situ ada 2 orang tapi dia potong tak dekat 1 jam pulakkan .
Aku pun gelisah sebaba lama sangat .
Dah lepas 1 jam turn aku pula potong rambut .
Aku pun cakap lah nak potong macam mana .
Dekat 15 minit siap pun .
Aku pun balik ke rumah .
Dah sampai , aku pun makan lagi sekali .
Dah siap makan aku pun buka LAPPY .
Aku post ni .

2 orang je LIKE & 0 orang komen .
Maklumlah aku bukan HOTSTUFF macam korang kan .





<3

CLICK LIKE when already READ my ENTRY, TQ

Comments
0 Comments

0 .: